آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال

توري درب مجيك مش ، خريد مستقيم و ارزان قيمت توري درب مجيك مش ، توري مجيك مش براي نصب به انواع دربهاي خانه جهت ممانعت از ورود انواع حشرات موذي آزار دهنده و پشه و مگس

آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال

۸ بازديد
آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال

آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال

دسته نرم افزار آموزشي زيردسته هنري




طراحي از هنرهاييست كه حتي قبل از استفاده از زبان و خط در روحيه انسان بوده است معمولا افرادي كه از قدرت تخيل و ذوق خوبي برخوردار هستند و يا ميخواهند اين قدرت هاي خود را شكوفا تر و يا تقويت بنمايند به طراحي روي مي آورند و روحيه خود را تقويت و از وقت خود بهترين استفاده را مي برند .

جفري واتس يك نقاشي برجسته و نيز يك معلم و مربي اصول هنري است كه در كلاس هايش به نقاشان تازه كار , اصول و شيوه هايي از نقاشي و طراحي را كه تقريبا فراموش شده اند , آموزش مي دهد.
جف واتس يكي از مربيان برجسته طراحي سر , بدن و اشكال آناتومي است كه هر هنرمند بايد به آنها مسلط باشد تا به صورت يك نقاش چيره دست شود.
او داراي يك سبك مشهور آموزشي است كه يادگيري روابط پيچيده را آسان نموده و نشان مي دهد كه چگونه مهارت هاي طراحي شكل مي گيرد و به طور مستقيم بصورت مهارت هاي نقاشي در مي آيد. بر خلاف برخي كه پيشنهاد مي كنند كه شما بايد طراحي را ياد بگيريد.قبل از اينكه نقاشي را ياد بگيريد جف واتس اصرار مي كند كه مي توان آن ها را با هم ياد گرفت و روي هم تاثير مي گذارند اگر با هم ياد گرفته شوند.
نگرش وي در مورد كسب موارد ضروري يك طراحي سريع, نگريستن , تجزيه و تحليل و اجرا مي باشد.
در اين ويدئو جف واتس روابط حاكم بر سر انسان را در حالتهاي مختلف ياد مي دهد كه شما مي توانيد در موقع طراحي از مدل و يا عكس ها به آن ها مراجعه نماييد . او قبل از شروع طراحي از مدل , مجوعه اي از تمرينات ۴-۵ دقيقه اي را در ارتباط با سر انسان به شما نشان مي دهد و سپس شروع به طراحي اصلي خود از روي مدل مي نمايد.

اين تمريني است كه او در كلاس هاي خود براي دانشجويان طراحي ارائه مي كند و اين كار هر هفته تكرار مي شود.
اكنون شما مي توانيد در يكي از كلاس هاي او بنشينيد, جايي كه او اين ويدئو را نشان مي دهد


ارسال سريع به سراسر كشور با بيمه و گارانتي
شماره مجور :144/13

فروشنده: شكلات

قيمت: 14,900 تومان

درصد :50

روش خريد: براي خريد آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال، پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


خريد آموزش طراحي سياه قلم از مدل Drawing from the model (دوبله فارسي) - اورجينال


براي ديدن ساير محصولات اين فروشنده اينجا كليك كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد