آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال

توري درب مجيك مش ، خريد مستقيم و ارزان قيمت توري درب مجيك مش ، توري مجيك مش براي نصب به انواع دربهاي خانه جهت ممانعت از ورود انواع حشرات موذي آزار دهنده و پشه و مگس

آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال

۸ بازديد
آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال

آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال

دسته نرم افزار آموزشي زيردسته كودكان

"Magic English آموزش زبان براي كودكان آموزش زبان براي كودكان آموزش در قالب تفريح آموزش بدون نياز به توضيح و استاد قابليت اجرا بر روي انواع ويدئو سي دي و كامپيوتر قيمت بسيار مناسب.
بهترين هديه براي خردسالان استفاده از 13 عدد سي دي (براي سهولت و كاهش قيمت 2ِِDVD)كارتون با شركت شخصيت هاي محبوب كارتوني با عنوان Magic English . آموزش كلمه به كلمه به همراه تكرار كلمات همراه با آموزش نگارش لغات. آموزش زبان انگليسي براي كودكان مجيك انگليش يكي از بهترين شيوه هاي آموزش زبان انگليسي براي كودكان است كه در حال حاضر در اكثر سايتهاي دنيا جزء پرفروش ترين ها است اين مجموعه آموزشي ساخت كمپاني بزرگ والت ديسني آمريكا است كه حتما با كارتونهاي معروف آن از كودكي تا به حال آشنايي داريد اينك شخصيتهاي معروف كارتونهاي اين كمپاني از قبيل دانل داك - ميكي موس - سيندرلا - پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حركات و داستانها و شعرهاي خود به شيوه اي جديد زبان انگليسي را به كودكان شما بياموزند !
آموزش حروف - لغات - اعداد - رنگها و ... به ياد داشته باشيد براي آموزش زبان انگليسي هيچ وقت احتياج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نمي باشد ! همانطور كه كودكان ما زبان فارسي و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن يادگرفتند شما خواهيد توانست به كودكان خود نيز زبان انگليسي را به عنوان زبان دوم خود به همين شيوه ياد بدهيدحركات شخصيتهاي داستان اين مجموعه گام به گام زبان انگليسي را به كودكان شما مي آموزد فقط كافي است فيلم ها را در ويديو سي دي بگذاريد و به كار خود بپردازيد شخصيتهاي معروف كارتون خودشان كارشان را بلد هستند! جذابيت شخصيت هاي كارتوني اين مجموعه باعث مي شود كه كودك شما انگليسي را همانند زبان فارسي از طريق شنيدار و استنتاج مطالب درك كند و ياد بگيريد و به ياد داشته باشيد بهترين زمان براي آموزش هر چيزي همان زمان كودكي است چرا كه مطالب ياد گرفته شده در زمان كودكي هيچگاه از ذهن انسان پاك نمي شود خردسالان همزمان با مشاهده سي دي هاي كارتون بصورت لغت به لغت با كلمات انگليسي و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا ميگردند. استفاده از اين بسته آموزشي را به همه خانواده ها توصيه مينماييم.
مجوز:6518689498 "

فروشنده: شايان

قيمت: 13,900 تومان

درصد :50

روش خريد: براي خريد آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال، پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


خريد آموزش زبان كودكان Magic English /اورجينال


براي ديدن ساير محصولات اين فروشنده اينجا كليك كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد